Balbebek012 2.bebrğimi normal doğurdum çok çok zor bir doğumdu 🥺 3 dikiş ı’m var biliyorum iyileşecek ama popom canım popom kocaman şişmiş ne yapim ne süreyim nerelere gideeem yardım edin lütfen 🩷
Papiiii Balbebek012 kiz dogurmussun sonucta bu arafa herkesin aci esiyi farklidie ama 3 dikis neki ben 12 dikisle cikdim dogumdan)Popon sismeside gayet normal odemlisin gidecek omlar vajinanda sisecek daha 2 gune kadar buz gibi kompres yap buz koy siskinligini alicakdir)Önemli olan bebeginin iyi olmasıı kendinin dogurmus olmann tebrikler
Balbebek012 Papiiii inşallah bir an önce gider hem şiş hem de aşırı acıyor çok zor inşallah kimse yaşamaz
Kivircik01 Balbebek012 anaaaa kız doğurdun muuu hadi gözün aydın kuzummm Allah analı babalı büyütsün 🧿
Kld Balbebek012 kastettiğiniz şeu basür memesi mi? Bununla ilgili genel cerraha görünebilirsiniz. Ben de ilk dogumumda yasamıstım. Krem ve agızdan ilac vermisti dr. İyileşmişti.
Balbebek012 Kld şu an dikiş liyim kanamam da var dün sabah doğum yaptım kanamamın bitmesi lazım galiba o zamana da inşallh geçer ya çok zor çok acıyor çünkü
Gulnara25 Balbebek012 Hayırlı olsun öncelikle. Dikişiniz fazla değil,1-2 haftaya geçer inşallah. Önemli olan zor kısmı atlatmış olmanız
Balbebek012 Gulnara25 teşekkür ederim inşallah öyledir şu an öyle acıyor ki sanki hep böyle kalacakmış gibi geliyor vajinal dikiş geçecek biliyorum hatta izi bile kalmayacak ama popom fena 😵💫
Bulbulyuvasi Balbebek012 HAHSHAHSH canın popona kıyamam kız benim 28 günüm düştüler hepsi batikonla bol bol geçmiş olsun canım
Minik36_ Balbebek012 kanamanin gecmesine gerek yok sen sargi bezine batikon sür dikislerin ustune koy hemen iyilesiyor hem de enfeksiyon kapmiyorsun