Busracetin Melekhkn hakkinizda hayirlisi olsun geç döllenme olmustur insallah , ben de pek belirti yok acikcasi mart ayinda kurtaj olmustum ondan sonra duzensizleşti , bakalim bu sefer ne kadar gecikecek 🙈