bendeanneoldum_ teşekkür ederim.hiç sancım yoktu hatta uyuyordum suyum geldiğini hissettim biranda gittik hastaneye sabaha kadar birşey yoktu sadece 1 cm açıklık ve ara ara su geldi ama bebeğin suyu hala yeterli oldugu için sabah doktorun gelmesimi bekledik o gelince bazı sancı için iğne ve elle kontrollerle sancıyı tetikledi oyüzren suni sancı hiç almadım şükür sezeryanda istemedim ondan bebek de normal doguma çok uygundu ama ameliyatta olsa üzülmezdin sağlıklı olsunlar bebişlerimiz yeter değil mi 🙏