Dün doğurdum. Burda okadar hikaye okuyarak rahatladım ki bende kendi hikayemi yazmayı hayal ettim hep. Sanki hiç bu günler gelmeycekmiş gibiydi. 36+5 aceleci bile geldi oğlum. hayallerim evde dinlenmekti 2 3 hafta daha hemde hazırlıklarımı yapmaktı pazartesi günü yeni çalışamaz raporu aldım akşamına suyum geldi yoksa çalışırken doğcakmış 🤭 gece 12 gibi aceleyle hastaneye gittik tabi çok telaş yolları bile karıştırdık. Acilde kontrol edildi sadece 1 cm açıklık sabaha kadar doktoru bekledik normal Doğum istediğim için bekledik hiç sancım olmamasına rağmen çünkü bebek kendisi normal doguma hazırdı bile. Sancılar başladı açıklığı da doktor müdahelesi ile artınca 14.30 sularında doğumum başladı cok çabuk oldu herşey mükemmel bir tecrübeydi isteyen herkese yaşatsın rabbim 🙏