Syda78 38. Haftamdayım 11 kg aldım . Hamile olduğumu öğrendiğimden beri yiyorum normalde pek yemekle aram yoktur 3 öğün yiyorum. Hamileliğim boyunca hiç kusmadım aksine mide bulantım için prilam kullandım . Ona rağmen 11 kg aldım. Yediklerime dikkat de etmedim kg bu verilir kafana takma sadece bebeğe kg yapan şeyleri yemeye çalışın kendinize değil öğlen mesela yoğurt meyve kuruyemiş sabahları haşlanmış yumurta avakado ceviz kaşar peyniri . Kendi bünyenizden çok ona yaramış olur vücut direncinizdede sorun yaşamazsınız ben ekmeği hiç kesmedim kesenler var
Çokda kendinize sınır koymayın tansiyon şekeriniz yoksa 38. Haftamdayım henüz el ve ayaklarımda şişmem dahi yok çok fazla tuzlu tüketmeyin bu sadece bi tavsiye kendiniz bilirisniz