nevermindcanim benim doktorum da diyetisyene yönlendirmişti, ama işin tuhaf kısmı ben zaten sağlıklı beslenen bir insandım ve aktif spor yapan🙈 sıkıntı olmasın diye sporu bıraktım şimdilik ve sağlıklının yanında sağlıksız da besleniyorum gayet.. yani diyetisyene gitsem de verdiğini uygulayamazdım zaten, doktora ne diyeceğimi bilmiyorum ben de. Ama elimizden gelen bu napalım.. kilo almaya yatkın bir vücudumuz var demek ki ve az da yesek çokta yesek alıyoruz. Desiğim gibi şeker vs çıkmadığı sürece kiloyu dert etmiyorum. Bence etmemeliyiz. Herkes farklı her hamilelik farklı. Tabii ki en iyisi olsun isteriz anne olarak ama olmuyorsa kahrolmanın da anlamı yok. Yediklerimiz şifa olsun bebişlere 😍