El ve ayaklarda durum aynı. Ben de 32. haftamdayım ve ödem sorunum erken başladı. Otururken ayaklarımı evir çevir egzersiz yapıyorum. Ellerime germe uyguluyorum ve bol su tüketmeye çalışıyorum. Tuzu da minimuma indirmelisin. Haricinde çaresi yok, bunlar biraz rahatlatır. Doğumu atlatınca puf olacağız inşallah, sabır..