Nuurrr Hanımlar, ayaklarım fazlasıyla ödemleşti ve üst kısmı çok fazla agrıyor. Bu durumda olup, çözüm bulan var mı ?
Eyaa Nuurrr 36.5 ayaklarıma 39 numara terlik bile olmuyor daha nasıl izah edebilirim 😂 doktorum doğurana kadar böyle hiçbi çözümü yok şişmeye mahkumsun dedi 😅
esragunenc Nuurrr aynı durum bende de başladı bugün 2. günü resmen gün geçtikçe daha da çok şişiyo, 37+1 deyim bende geceleri soğuk suda bekletiyorum biraz masaj ama sabah basamıyorum üstüne yine çok zoe cidden
Berceste46 Nuurrr bol su içip ayakları soğuk suyla yoklamak veya soğuk su dolu kovada bekletmek az tuz tüketmek başka da bi şey yok bunlar da sadece ödemi azaltır yok etmez o kadar
cokkasmabeabi Nuurrr acıyor, uyurken kramp giriyor, sabah da altı cam kesiği gibi acıyor ya 🥴 yukarı kaldırıyorum olmuyor yürüyorum olmuyor oturuyorum olmuyor hiç inmiyor şişi
Nuurrr cokkasmabeabi aynı durumdayız resmen, eşime ovduruyorum biraz rahatlıyo ama tam olarak geçmiyo hiç 🥺
Nuurrr cokkasmabeabi 37+2 haftalığız. Nerdeyse 1 haftadır böyle, ödem olur diye biliyordum ama bu kadar fena olacagını düşünmemiştim. Siz kaç haftalıksınız?
SENAYAZICI Bir kovaya buzlu su yapıp birazda tuz atın bayağı rahatlıyor ayaklar. Birde ayağınızı yukarı kaldırıp ayak bileklerinizi oynatın ödem iniyor ayak rahatlıyo. Çok zor bir durum bende aşırı zorlanıyorum bu ikisi iyi geliyo bana
Nuurrr SENAYAZICI ayaklarıma egzersiz yapıyorum ama buzlu ve tuzlu suyu yapmadım hiç, deniz iyi gelir diye gittim ama daha çok şişirdi
cokkasmabeabi Nuurrr aaa sonda çıkmış ne güzel. Ben bayadir ugrasıyorum 33 haftaligim. İlk iki gebelikte yaşamamıştım 3.de sürpriz oldu ayakkabı bile giyemiyorum sandaleti terlik niyetine kullanıyorum. Doğuma yağmur vs yağmaz insaAllah 😂😂
Nuurrr cokkasmabeabi Allah yardımcınız olsun daha yolunuz uzun valla çok zormuş bu süreç, bide sıcaklarla mücadele derken daha fena oluyor insan. Bende terlik giyiyorum açıkçası sadece onunla rahat edebiliyorum 😂
Nuurrr Eyaa şişiyoruz ona alıştık ama ağrısı mahvediyo insanı valla ya, resmen üst kısmı arı sokmuş gibi 🙄😂
Nuurrr esragunenc bende uyumadan önce kolonya ile masaj yaptırıyorum eşime biraz rahat uyuyorum ama dediğiniz gibi sabahları yine alt kısmını kesiyorlarmış gibi basamyorum. Üst kısmı desen arı sokmuş gibi acıyı heba olduk
Eyaa Nuurrr 26. Haftadayım bende acı yok sadece çok şişim işin garibi kilo da almadım 3-4 kg anca almışımdır şimdiye kadar ilk gebeliğimde de aynıydım
ilknurakdogan1 Haftadayız çok şükür henüz başlamadı ama ben yemekleri tuzsuz yapıyorum Eşim yerken atıyor onlara dikkat edebilirsiniz Ayakları akşam ya da gün içinde uzanırken yukarı kaldırın bazen benim de çok yanıyor sızlıyor hemen soğuk su tutuyorum iyi geliyor havaya kaldırıp yükü alın mutlaka
Nuurrr ilknurakdogan1 ben gebelilten öncede tuzsuz yapardım yemekleri o konuda bi sıkıntımız yok ama ne yaparsam yapıyım yine aynısı oluyor. Ödemden ziyade ağrısı beni mahvediyor