mother2 Serra31 duzicindey8m ama benim çok farklı dertlerim var depreme alıştık büyük olmadıktan sonra
Serra31 Hayatatli309 benimki biraz karışık neredeyse merkezdeki tüm hastanelere gittim ama şuan en son ibni sinada Elif hanıma gidiyorum orda yapacağım doğumu inşallah