Serra31 Kizlar sürekli deprem oluyor ara ara şiddetli olmasa da sürekli oluyor sağ salim doğurmak istiyorum artık 😢 bir yandan alıştım diyorum ama bir yandan da İlk deprem olduğu an aklıma geliyor benim gibi olan varmı
Sunshine__ Serra31 Bende Urfa dayım banada öyle geliyor sanki hep sallanıyorum bide en son Malatya da olduğunda hissettim korkuyorum artık gerçekten bitsin artık ya böyle yaşamakta zor oluyor
Zeynep_ze Serra31 dün yine aladağda oldu hissetmedim ama gece uyuyamadım o depremden sonra özellikle gece 4te uyanıyorum her gün
Tgbasmt Bende malatya dayim 1 hafta oldu geleli simdiden 4 kere deprem yaşadım bebeğime kavuşamadan bisey olacak korkusu yaşıyorum sürekli deprem oluyo hissi yaşıyorum. Çok zor gerçekten.
Serra31 Zeynep_ze bizimde Osmaniye’de oldu hafifti ama hissettim geceleri benimde aklıma geliyor hatta rüyalarima bile giriyor abartmıyorum
Serra31 Hayatatli309 benimki biraz karışık neredeyse merkezdeki tüm hastanelere gittim ama şuan en son ibni sinada Elif hanıma gidiyorum orda yapacağım doğumu inşallah