Merhabalar. Az once arkadaşımla görüştüm de bugün bebeğinin kalp atışını dinleyeceklerdi doktor kese bozulmuş düşük ihtimali var demis bir hafta sonraya randevu verip duruma gore bakacakmis. Ne kadardir evli olduğunu sormuş 6 ay deyince o zaman düşük onleme ilacı vermeyeceğim demiş bunun sebebi ne olabilir ki evlilik yılıyla neden ilgili bu durum ya da neden vermiyor ilacı zararı mi var her ihtimale karşı kullansa olmaz mı? Böyle bir durum yaşayıp sağlıkla ilerleyen gebelikler var mı? Bende bilemedim ne diyecegimi burası aklima geldi bi sormak istedim şimdiden teşekkürler