Bekarlığımdan beri çok su içerim sanırım sürekli diyette olmamla alakalı 😂 ama bu sıcaklarda bebek için en gerekli şey su. Telefonunuza sonrakiler uygulaması indirebilirsiniz her bildirim geldiğinde 1 bardak içseniz zaten içmeniz gereken su miktarını tamamlarsınız😇 suyunuzuda sürekli yanınızda taşıyın salondan mutfağa mutfaktan salona her gittiğiniz yerde yanınızda bulunsun❤️