miniskesi ben her yere şişe koydum çok karnımı şişirmeyecek derecede yudum yudum içiyorum. İçine salatalık, meyve tarzı şeyler ekleyip deneyin belki öyle yapınca su değil de içecek içiyomuşsunuz gibi hissettirebilir. Bir de bunu zorunluluk olarak düşününce insanın canı istemiyo sanki normalde su içmiyomuşuz gibi içmek zorunda olunca az içiyoruz 😅