Bende 8 haftalık gebeyim ve hala kararsızım bu gidişle doğuma kadar zor karar veririm gibi duruyor 😊 Muhtemelen ilk doğumumu yaptıran neriman çelik ile devam edeceğim gibi duruyor. İyi bir doktor kendisi beni rahatlatirdi hep sakın bir hamilelik geçirmiştim o zaman 😊