Hilal_blc sen ben misin ne😆😆 11 yıldır jiletle permatikle devam ama gel gör beni her yerim a.dan z.ye Belgrat ormanı gibi oldu. Çıkmayan yerlerde bile tüy çıktı. Tüy değillllll. Kıl sakal gibi ya. Abartıyor diyenler olur belki. İnanın vallahi ağlıyorum kıllarim kalın. Alırken bütün kıl koklerim kanıyor. Delik delik görünümlü o derece kalın kıl. Ağdaya bir kere gittim. Her yerim mor yapti. Kanamalarda cabası O zamanın parası 70 TL.ydi. benden 120 TL aldı agdaci. Neymiş çok killiymisim ve tüylerim kalınmış zorlanmış alırken. Vermezdim o parayıda neyse. Lazer epilasyon dusunuyorum ama 2 aylık bebeğim var. 1 yaşına gelsin yaza inşallah istiyorum ama o da işe yarar mı brnde bilmiyorum