Sevdali Burcum32 saol canım erkek denildi ☺️ İçime doğuyordu ama şimdi emin oldum rahatladım insan çok merak ediyor
busratasci- benımde 14. haftada %85 kız demişti doktorum smdı 16yım haftaya randevuvar bakalım hayırlısı :)
senayck 18+1 im hala %60 kız olabilir yinede detaylıyı bekle diyorlar benimki hıc gösterme niyetinde degil😊 sağlıklı olsunda 2 3 hafta daha beklerim
Alyamm senayck aynen ya benimkide yüzde 80 erkek ama gönek kordonuda olabilir bir haftaya detaylıya gircem artık kesinleşsin istiyorum
Burcum32 Sevdali banada erkek denildi 12 haftada ama belli değil tam emin değilim 2 hafta sonra gel dedi cinsiyeti öğrenmek için hastaneye gittim sormayı unuttum geldim dahada bilmiyorum cinsiyetin ne olduğunu ama galiba erkek 😂😂😁😀
Aygn Bugün gittim bende 13 haftalığız kiz galiba dedi ama doktorum görmese kesinlikle söylemezdi bu sene kiz senesi galiba
Sulerel Doktorlar kesin emin olmak için detaylı ultrasonu bekliyorlar, benim de 16 haftalıkken erkek dedi 23 haftalık olduk detaylı ultrasona da girdim hala erkek tabi. Sağlıklı olsunlar da en başı o 🤗