1melekannesi3858 eğer geçekten böyle bir durumun varsa özele git derim canım benimde bayramda suyum ve kanamam oldu uzun uzun anlatmayı çok isterdim ama kısacası yemediğim azar kalmadı bir Allahın kulu odama gelipte bir bilgilendirme yapmadi testim pozitif çıktığı halde bu yanlış deyip başka aldırdılar 850 tl ayrıca amniyon sure testi yani bilemiyorum ben Emrah beye gidiyorum şuanlık memnunum ilk hamileliğim sezeryan olduğu için buda öyle olacak normal doğum yapacak olsam asla şehir hastanesinde yapmam