aloss6 Alper Kağan koyacağız. Alper, yiğit kahraman erkek. Atasından aldığı nuru taşıyan anlamına geliyor. Kağan da hükümdar demek. Eşim mesleğine aşık bir asker. O yüzden bizden çok da farklı bir isim beklenilemezdi 😂😂
Mrvesahn aloss6 çok güzelmiş benimde ilk oğlumun adı Alparslan ikinci bebisimiz de erkek olucak yana yakıla isim arıyoruz bizde esski türk isimleri hükümdar isimlerine hep bakıyoruz sizin isminiz de çok güzelmiş 🤗
Biyologannee mombarbie_ bı oğlum var adı Alparslan. İkincisi erkek olsaydı ben de Cihangir istiyordum ama kız geliyor ,🥰
Smysn07-09 İlk oğlumda buldum içime sinmisti bunda 34 haftadayim hala biso bulamadım bulduklarimda içime sinmiyo 🫣😫
Zeynep_Sedat Smysn07-09 ilk oğlumda cinsiyet belli oldu Sedat Emin dedik. Bunda 31 haftadaym yok içimize sinen bir tek isim yok bulamıyoruz
Ayssee__ boz-elaa “Kayra” ismi hoşuma gidiyo cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa da “Sahra” ismi 🌸