Zeyzey055 boz-elaa konuralp 🤣🤣 bizde isim bulamiyorduk dun aksam eşim bu ismi buldu bende saygı duydum Türkiye de 230 kişi de var ☺️☺️
Deletedmom_116 boz-elaa bizim dede ismi ama düşündüğünüz isimler bı değişik geldi ağzıma söylerken Tabi yinede siz bilirsiniz post üstte kalsın 🥰🥰
boz-elaa Deletedmom_116 neresi zor soyleniyor ki daha zor isimler duydum bunlar gayet yaygin, tesekkur ederim🫶🏼
Pelinn22 boz-elaa kardeşimin adı Ayaz, hiç soğuk biri olmadı. Bebekken herkese gülücükler atardı hiç ağlamazdı. Annem de ağlamayı mı bilmiyor acaba diye bir kere ağlatmayı denemişti çocuğu. Şimdi büyüdü hala çok sıcak kanlı biri :)