Kızlar benim kontrole gittiğimde düzensiz sancılar çıkıyor ama açılma olmuyor yarında kontrolüm var yine eger açılma olmadıysa düzensiz sancı olsa da meryemana otunu suya koysam açılma olurmu ve doguma gitme ihtimalim olurmu deneyen varmı içinizde çünkü cumaya kadar olmazsa doktor yatış verecek suni ile deneyecek olmazsa sezeryan ben normal dogurmak istiyorum