Ben Uncalı meydan tıpta Zeynep İnciye gidiyorum çok memnunum hem doktorum hem hastane diğer yerler gibi ticarethane değil kan testi yapılması gerektiğinde boşa hastanede para ödeme sağlık ocağında yaptır ben bakayım diyor ayrıca çok neşeli güler yüzlü kıpır kıpır bi kadın çok memnunum