Antalya da yaşıyorum ilk meydan tıpta elif iltar adında bir doktora gittim hamileliğimi orada öğrendim daha sonra gittiğimde doktorun yeri değiştiğini ve hastaneden gitti dediler sonra kepez devlet hastanesine gittim oya ünsala oda bir süre gitti ikili tarama yapacaktım yine kepez de Fatma Elif adında doktora muayene oldum çok iyi ve ilgiliydi iki kere gittim 3. Kontörüme gittiğimde o doktorunda Kumluca’ya gittiğini söylediler kafayı yiyecem 6 aylık oldum hala bir doktor bulamadım Antalya’da olup sürekli gittiğiniz bir doktor var mı cidden gidici değil ama kalıcı olması lazım 😡😠