tatlibebegim_ Filiz-kkn04 iyice tutunsun diye avakado ye bol bol arkadaşım 15.gün 9.57 ile öğrenmişti
Filiz-kkn04 aslii57 inanırmısın sevinemiyorum bile 3 kimyasal geçirdim hep değerim yükseldi düştü yine öyle olcak diye korkuyorum inşşallah seninde tutar canım
aslii57 Filiz-kkn04 lütfen iyi düşün pozitif düşün herşey güzel olsun. İki gün sonra kan verdiğinde iyi sonuçlar alacaksın inşallah ben hissediyorum 🥰
Filiz-kkn04 tatlibebegim_ evet aşılama oldugundan beri her gün avakadı yumurta ceviz fındık yiyorum 4 gin yattım hiç kalkmadım inşllah seninde tutar
tatlibebegim_ Filiz-kkn04 inşallah yaa vajinamın başlangıcı kasığımın tam aldı bugün çok fazla sancıyp aynı adet olcam gibi seninde miydi belirtin neydi
Filiz-kkn04 tatlibebegim_ aşılamadan sonra çok gazım oldu 7 8 gün gazım oldu adet günime yakın ara ara kasık agrıları oldu adet olacakmışım gibi adet olurken agrım olmazdı
tatlibebegim_ Filiz-kkn04 aynen benimde baya gaz sıkıntısı oldu bide ishal ve kabız karışık yaptı bugün bi tık kasık ağrısı arttı işte, peki senin bi sorunun var mıydı eşinde falan daha önce düşüklerin olmuş ya sebebi ne olabilir ki
Filiz-kkn04 tatlibebegim_ enfeksiyondan dolayı sol tüpümde sıvı birikmiş oda bebegği zehirliyomuş Tüpün alınması lazım dediler ameliyat oldum alındı 2 ay korundum aşılama oldu ameliyttan öncede aşılama olmuştu tutmamıştı eşimde bişey yok onun testi normal çıktı sizde bişey varmı
tatlibebegim_ Filiz-kkn04 yaa geçmiş olsun bende pcos var işte ilki tutmadı tutmayınca rahim filmi çektirdim şükür açıkmış tüpler ikincide inşallah tutar eşimde bi sorun yok
Filiz-kkn04 tatlibebegim_ rahim filmini çekildiğim ay kendiğimden hamile kaldım ama kimysal oldu sende kalırsın canım başka şeylerle ilgilen onu düşünme sprun da yokmuş zaten allahın izniyle kalırsın
Eylul0363 Korkma Allah’ın izniyle hamilesin 🤲💞 bende çatlatma iğnesi sonrasi 11. Gün 5.4 ile heyecanlandım 13. Gün 15.6 ile kesin dedi doktor 🥳
tatlibebegim_ Filiz-kkn04 @Mucizemibekliyorum25 Kızlar benimde 2. aşılamamın 8.günü bugün aşılamadan bi gün önce göğüs ucum çok fazla büyüdü ve acıyor iğnenin etkisiydi büyük ihtimalle zatende şuan hala devam ediyo göğüs ucu çok fazla ve büyük iğnenin etkisi geçmiş olsaydı gitmez miydi acısı büyüklüğü falan yoksa belirti olabilir mi sizce sizin aşılama tuttu ya o yüzden soruyorum onun dışında kasık bel ve sırtım ağrıyo her an adet olcakmış gibi İlkinde hap kullanmıştım hiç böyle şeyler olmadı
Mucizemibekliyorum25 Ben de 15 gün önce aşılama oldum dün beta 105 çıktı yarın tekrar kan vereceğim artış olması için birbirimize dua edelim mi kızlar çok korkuyorum 🥲♥️
Filiz-kkn04 Mucizemibekliyorum25 seninki baya yüksek çıkmış benimki biye düşük ki bende çok korkuyorum inşllah yükselir ya
Mucizemibekliyorum25 tatlibebegim_ evet ilk aşılamam gaz problemi yaşadım bir de aşılamada 3-4 gün sonra göğüsüm hassaslaştı uçları belirginleşti ben kendimde belirti aramamaya çalıştım cünkü 1.5 yıldır olmuyordu belirti aradıkça 🥲🌸