DamlaArjen merhaba, doğurdunuz mu? İkizler riskli ve zor ama tek yumurta daha zor ve riskli deniliyor. Benim de tek yumurta ikizi kızlarım var. 2 ay 12 günlükler çok şükür. 32. Haftada transfüzyon olduğunu öğrendim. 2 gün içerisinde acil sezaryene alındım. Biri 4 hafta geri kalmıştı. İnşallah olmaz ama olursa da eğer haftası az ise lazer ile yakıyorlar fazla kan alan damarı, ama eğer ki biraz daha ileri ise doğum gerçekleşiyor. Benim doğumum kendi sağlık sorunlarım nedeni ile erken oldu. Tansiyonunuza mutlaka dikkat edin ve takip edin. Çoğul gebeliklerde gebelik zehirlenmesi riski biraz daha fazla. Korkmayın, bebişler çok güçlü. Bize de bir sürü şey söylendi hatta en son gittiğim doktor o kadar kötü şeyler söyledi ki çıktıktan sonra bağıra bağıra ağlamıştım ama çok şükür ki korkacak bişi yoktu. İnşallah sizin ve bebekleriniz için herşey iyi olur. Sağlıkla kucaklamanız dileğiyle 💖