Merhaba kızlar 29 yaşındayım. 10 yaşında bir kızım, 28 aylık bir oğlum var. 3.’hamileyim Gebeliğim plansız bir şekilde gelişti. Dün kalp atışını duymak için doktora gitim tek yumurta ikizlerim olacağını öğrendim. Doktorum riskli bir gebelik olduğunu söyledi, Dünden beri çok düşünüyorum, nasıl bir süreç bizi bekliyor çok Korkuyorum…Tek yumurta ikizlere hamile olan varmı ? Yada sağlıklı bir şekilde kucağına alan, Bu arada biz daha 7 haftalığız. Tecrübeli anneler bilgi verirseniz çok sevinirim..💖