Aycaozn canım ben de 6 haftalıkken kese ilk olarak görüldü. O da şöyle oldu normal kontrollerde keseyi henüz görmemiştik bi akşam kanamam oldu ve başka bi hastahaneye acile gittik özel bi hastahaneyi gittiğimiz yer. Orda doktor ultrasonda bakarken keseyi görüyorum dedi be ben nasıl heyecanlanmıştım nasıl mutlu olmuştum bi bilsen. Ama doktor sonra görüyorum ama hiç bişeye benzetemedim şekli çok bozuk gelişmez bu dua et bi haftaya düşsün kendiliğinden yoksa kürtaja almak zorunda kalırız dedi. Ve ben iki gün boyunca aptal gibiydim. İki gün sonra devlet hastahanesinde kendi doktorumda kontrolüm vardı oraya gittiğimizde durumu anlattım. Kendisi kontrol ettiğinde hayır öyle bi tanı konulamaz şu aşamada zaten yeni oluşuyo böyle olması çok normal bol bol su iç düzelir Allah’ın izniyle bi problem görünmüyor kanamada rahimden gelmiyo dedi. Ve şimdi 16. Haftanın içindeyiz elhamdülillah.