Lina3 kurtajin gunah oldugunu biliyorum, keza inancli bir insanim herseyi gectim anne olmayi ne kadar istedigimi anlatamam bile, gunlerdir caresizce post aciyorum ne yapmaliyim diye ama mecburiyetten sordum, cunku aldirmak zorunda kalirsam ne yapmam gerekli, ne zaman bi daha rabbim nasip eder icim rahatlasin acim nasil hafifler diye sordum. bebegimde gelisme geriligi var malesef, keske bir mucize olsa da carsamba gunu guzel seyler soylese doktor.