Mire MehmedinZeynebi eveettt doğurmak üzereyimm dün gece 2 de nişanım geldi bekliyorumm yarın kontrole diye gidip heran doğurabilirimm
MehmedinZeynebi Mire ayy çok heyecanlı deli gibi istiyordum normal doğumu sezeryan oldum bende ilk cocugumda 🥴
ArsaminAnnesi MehmedinZeynebi canped aldim 75 ve altıysaniz dogumda L beden uygun olur ama sezeryan da önerilmiyormus diye duydum dikis yerini terletiyormus bakalim kullancak miyim
MehmedinZeynebi ArsaminAnnesi ben sezeryanda ilk gün kullandım ağrım çok olduğu için ikinci gün pede geçtim
gokcEren MelteM2cck xl da var boyutlarini bilmedigim icin nolur nolmaz büyük olsun diye xl aldim büyüğü bi sekilde halledersin da küçüğü sıkıntı olur diye, bilmiyorum yanlis mi yaptim
elifcinar27 MehmedinZeynebi Normal doğum yaptım depend kullandım. 2 ay sonra doğum var inşallah yine depend kullanıcam aşırı rahat