Sunshine123 canım öncelikle şunu soyleyim kafaya takma benim 5 cm çikolata kistim vardı .ikinciye hamile kalmak için doktora gitmiştim doğum kontrol hapı verdi üç ay kullandım sonra eridi kocaman kist.sonra klomen verdi ilaç yumurta büyütmek için yumurta büyüdüğü için kisletmis aşırı büyümüş başka bir ilaçla onuda adetle attım.ikinci kez daha az dozda klomen kullandım yumurta büyümüş çatlatma iğnesi oldum yine kalamadim .sonra iki ay umursamadım tatile gittim aşırı gelen gidenin oldu aklıma hamilelik bile gelmedi baktım ki hamileyim .takma kafana ben vajinismus la 3 yıl mücadele ettim .hiç korunmadim bir ay sonra ilk cocuguma gebe kaldım ama ikinci çocuk 1 yılı buldu.sa canını kafana takma önce doktora git kistini eritsinler