Biraz canım sıkkın öyle yazmak istedim…
2 senedir evliyim. Evliliğimin ilk 6 ayı vajinismus sıkıntısı yaşadım. Çok zor yendim ama yendim çok şükür. Sonrasında bir 8 ay korundum. Korunmayı bırakacağım zaman doktora gittim 2 cm kadar çikolata kistim varmış. Engel ola da bilir olmaya da bilir dedi doktor. İlk başlarda çok üzüldüm ama sonrasında kisti kendime dert etmedim. Denemeye başladık. 8 9 ay geçti hala hamile kalamadım. O kadar dua ediyorum ki hem kendime hem isteyenlere.
Yumurtlama takibi yapmıştım hem doktorda hem ovulasyon testlerinde 14. gün yumurtlama günüm çıkıyor her zaman. Ben sadece adetin 10 ve 16 arasını değerlendiriyorum acaba bu yüzden mi tutmadı aylarca yani adet bitiminden 3 gün sonra başlıyorum 16 sından sonra da yumurtlama bitmiştir diyip bırakıyorum.
Fikirlerini tecrübelerini paylaşabilecek olanlar varsa yardımcı olursa sevinirim.