Pnr_KMRC1 belki sütün yetiyordur mama içince fazla geliyordur ondan kusabilir emzir biraz bekle ağlamaya devam ederse mama verirsin veya aptamil bebeğine yaramamış olabilir bizimde öyle olmuştu gereğinden fazla kusuyodu mamadan sonra mamayı değiştim. Sende hastanede hangi mamadan veriyolar diye sorsaydın aslında ona devam ederdin eğer biliyosan onu al birde onu dene ama doktoruna da danış tabi mama değişikliğini. 🌺