Ben de meme+ mama gittim bir süre. Mamayı yedirdiikten sonra hemen yatırma. Önce omzuna al, gazını çıkar. Bi süre dik pozisyonda beklet. Kusmaları azalıyor o zaman. Bir de reflü yatağı deneyebilirsin, onun eğimi de kusmayı azaltıyor.
Kusmanın sadece mamayla ilgisi yok bu arada. Mamayı bıraktık, sadece meme emiyor. Hala kusuyor benimki.