Sena00 Youngmotherr takip ediyorum sizi zaten 🤣😂 her posta yorumlarimiz alt alta oluyor ben bugün nstye girdim sancı çıkmadı yarın sabahtan gel suni verelim dediler kabul etmedim sancımi beklemek istiyorum dedim beklemedeyiz inatçı kızım gelmemekte ısrarcı
Bebis- 2pembikeller1 ben suni sancı ile doğum yaptım sezeryen olmaktan iyidir bence ben gayet memnundum
kahvesever__ 2pembikeller1 ben yurt dışında yaşıyorum burda sezeryan doğum yaptırmıyolar mecbur suni sancı veriyolar
mujdeli Ben de 37+1 oldum artık doğsun hayırlısıyla sağlıklıca diyorum biraz bunaldım galiba sıcaklardan :(
Mire Bu yıl bebeklerin gelesi yok heralde acaba neden böylelerrr benim kız da 40+2 oldu boyu kilosu her şeyi maşallahh 53 cm 3700 gelemedi 😅