Egeminannesi kahvesever__ daha olabilir eltimde bekledi 40 haftayı buldu kızdı onunda en sonunda Dr almamız lazım dedi
kahvesever__ Egeminannesi son 29 zuna kadar bekliycekler gelmezse 29 zunda ilaç verip normal doğum başlatacaklar
kahvesever__ Egeminannesi çok sıcak oğlum da var baya zorlanıyorum artık 29 zundan önce gelse çok güzel olucak🤪
Egeminannesi kahvesever__ bende aynı 30 haftalık daha ama sıcaktan bayiliyorum 18aylik oğlumda var yapışıyor daha çok 😅😅
kahvesever__ G12s_18 kız 👧 bebekler geç geliyor sanırım birazda inatçı oluyor galiba oğlumda 37+2 de doğum yapmıştım ne güzel 😎