Hafizebirhanim muayenelerde çekinik olmayın, asistana denk gelmiş olabilirsiniz. Çünkü onlar pek ilgilenmiyorlar. Benim başından beri Oya Aldemir hanımın yaklaşımı naifliği hoşuma gitmişti ona denk getirmeye çalışıyorum. Sümeyye Mermi hanım da ilgiliydi. Bunlar uzman doktorlar. Haftanız 20 peri geçtiyse gebelik okuluna da gitmenizi tavsiye ederim. Çok bilgi öğreniyorsunuz. ,6. 7. Ve 8. Polikliniklerde çoğu zaman asistan oluyor randevu alırken ona göre alabilirsiniz.