melekmommm se2206 ilk opu 3 tane çıkmıştı ve hepsi boştu tedavi iptal edildi. Üç ay sağlıklı beslendim vitamin kullandım ikinci opude 9 tane toplandı 6 tane 5. Gün geldi 😇
Aslaninannesi01 se2206 5 yumurta iyiydi onlardan da 3 tanesi döllendi ilk transferde pozitifi gördüm şuan bebeğim 2 yaşında
se2206 Aysennnnnn prp sonrası kendiliğinden hamile kalınabilir diyo doktorlar senin son durumun ne canm benimde iki ay olcak prp yapilali
Aslaninannesi01 se2206 amin 🙂 emeklerinizin bekleyişinizn karşılığını hayrlı evlatlar ile alırsınız inşallah 🥰
Aysennnnnn se2206 benim 4 kaybım var, maalesef bebekte kromozom bozukluğu oluyor. Bu yüzden genetik taramalı tüp bebek deniyoruz ama henüz sağlıklı embriyoyu bulamadık
se2206 melekmommm ya ne kadar güzel. Benimde ilkinde dört tane toplandı. Üçü döllendi ama üçüncu güne kadar gidebildiler transfer olmadı ve iptal edildi. Peki vitamin olarak ne kullandım bende kullanıyorum şuan ve nasıl beslendin canım
melekmommm se2206 hiç hatırlamıyorum vitamini ya şuan 32 haftalık olduk bile çok şükür 🤲🏻 ama o aşamada paketli gıdayı tamamen çıkardık hayatımızdan tabi şuan yiyoruz yine 😄
Anakrus Benim düşük yumurta rezervi ve düşük amh (0.23) nedeniyle az yumurta çıkıyordu prp yapıldı o ay yumurta 7 taneye yükseldi ve 5 tanesi dollendi 3 tanesi 3. Güne geldi. İki transfer yapıldı biri tuttu su an 33. Haftadayiz
se2206 Anakrus Ya çok güzel teşekkür ederim paylastığınız için. Bende prpden sonra kontrole gittim. 9 tane var şuan fena değil baslayablirz dedi tüp bebeğe ben bir ay daha denemek istedim. Bu ay adet olursam başlıcam bende.
melekmommm se2206 canım çok iyi çünkü benim 3-4 tane görüldü tedaviye başlayınca iğnelerle birlikte görülmeyen yumurtalarda çıkıyor meydana