e_blue_sky_a Sevda01 merhaba 😀 evet çünkü 2lim yaş kaynaklı biraz yüksek geldi biz de içimiz rahat etsin diye fetal dna yaptırdık ve kızımız olacakmış… sizin belli mi cinsiyet
Aselimyusufum49 oznuripek neden ne farkeder kız yada erkek kız çocuğu evlat değil mi hiç çocuğu olmayanlar da var onlar ne yapsın