Sevda01 Slm kızlar 13 haftalık hamileyim sordum daha erken dedi doktor gelecek ay soyleyecekmis ama ben çok merak ediyorum
Zeynep_imveAnnesi Sevda01 cnm doktorun söyleyemediğini biz nasıl söyleyelim. Ama iki ihtimal var bu kesin
e_blue_sky_a Sevda01 bacak arası fotosu gerekir benim bakti erkek gibi duruyor ama belki de kordondur 16haftalik netleşir dedi
Sevda01 Zeynep_imveAnnesi öyle tabi ama burda bakıyorum postlara çoğu kişi yazmış ultrason fotosunu attım tahminleri çıktı diye
oznuripek Minederin inşallah erkektir,bende kendiminkine erkek dedim ama nedense kız dedi 2.yide.keşke yanlış görmüş olsa :)
Aselimyusufum49 oznuripek neden ne farkeder kız yada erkek kız çocuğu evlat değil mi hiç çocuğu olmayanlar da var onlar ne yapsın