kizlar ben artik bosvermistim gecen ay adeet olunca bu ayda oyle duzenli birliktelik olmadi
gecen ay 25 inde adet olmustum
fakat sol kasik kismima tatli tatli sanci girio bazen gecio bazen devam ediyor
usutmusumdur diye dusunuyorum ama bi yandanda yine umutlaniyorum acaba mi diye normalde hic boyle olmazdi yerlesme kanamasi gibi yerlesme agrisida olurmu kizlar