mugeb123 37. Haftanın sonunda gelmemi istedi genel olarak iyi bir doktora benziyor ama ilk defa bu kadar kısa muayene gördüm devlet Hastanesi’nde bile kilosunu boyunu söylüyorlar ben daha soracakken kendisi bıraktı kalktı toparlanabilirsiniz dedi hicbisey söylemedi odadan çıkmıştım geri dönüp kendim sordum ne zaman geleyim diye bakalım birdahaki randevuda aynı şeyler olmaz umarım 🥺