mugeb123 merhaba doğum yapmadım fakat orada düşüğüm gerçekleşmişti. Doğumhane bölümünde yatmistim ve inanirmisiniz gerçekten çok ilgililerdi yani ben çok memnun kaldım. Şuan beni doğum ücreti zorlar çünkü gecen sene bile 2e. Yakın odemistik doğum daha pahalıdır diye düşünüyorum o sebepten. Ama sarı saçlı kısa bir doktor vardı çok ilgili ve çok iyiydi.