GamzeAltndas Hlmehsyn Kuzum bende biliyorum o bir bahtıl inanç , cilek ciğer nar yedigin zaman nerene dokunursan cocukta o leke olur ben inanmiyodum ama bi tanıdığım cilek yemis yüzüne dokunmuş alninda kırmızı leke çocuğunun vardi ama ginede bilmiyorum dogrumu
Fatmanaz Hlmehsyn canım ben çok yedim şimdi canım istemiyor bıraktım ama ödem için iyi gebelikte nar araştır istersen leke falan saçma bence
2405 Hlmehsyn ben günlük olarak tüketiyorum valla hiç kimsede bana öyle demedi inanma canım öle seylere ye gitsin kan yapar ☺️☺️
Prensesim77 Elifaaksoyy aaaa korkmaya başladım yaaa ben her akşam eşime ayıklıyorum ama tabi bende yiyorum
Hlmehsyn Prensesim77 kendin ayıklama eşin sana ayıklasın. Elini değme koluna felan değersen zaten öyle yapıyomus lekeyi
Prensesim77 Hlmehsyn inşallah olmaz yaa şimdiye kadar çok yaptım ama her akşam her akşam ayıklayıp yiyoruz walla 😒
Esra7261 Prensesim77 ne olabilir allah aşkına. Batıl inançlar bunlar. Gerçekten ciddiye alıp inşallah bişey olmaz demeniz bile tuhaf
Gozdealpu Gebelikte yeme leke olur denilen ne varsa yedim. Canın bi şey isterse kendine dokunma dediler avucunu yala dediler başına sür dediler. Dediler de dediler. Kışın ortasında bir yaz meyvesi aşerdim. 2 hafta sonra bulduk. Bebeğimin hiç bi yerinde leke yok. Ciğer de yedim.