1melekannesi3858 aynen öyle kız benim 2 çocuğum da bu zamanlara denk geldi doğum biri ağustos diğeri 5 eylül ama ben böyle rezillik böyle işkence görmedim çok kötü oldum bunda diğerlerinde bi anda oluyordu gidiyordum doğum bunda kaç hafta önceden başladı sancılar ağrılar ne psikoloji kaldı ne beden 🤦♀️😊