Mihraammm kubrakakrgl bende 36.haftamdayım dünden beri belime adet sancısı gibi ara ara sancı vuruyor korkuyorum 🥹
G-94 Yaa bana yardım edin gyno-lomexın fitil verdi doktor mantar için kullanan var mı hamilelik okdupu için korkuyorum 😔
Tugrann-annesi0404 kubrakakrgl aynıyız gün olarak valla benimkinin gelmeye niyeti yok gibi sadece sıkı tekme ve yumruk atmaya başladı😂
Kmelike1408 kubrakakrgl benmki gercek sanciymis aksamdan beri haztanedeyim sabah sezeryana. Alicaklar
birannis_ kubrakakrgl 37+3 haftalığız bende de aynısı oluyor doktorum heran gelebilir dedi dün hazırlıklı ol dedi ilk doğumum 39 haftada olmuştu bu daha erken olur bebek kanala inmiş dedi dün doktorum