kubrakakrgl 37+1 im adet sancısı gibi kasıklarım agrıyo gün içinde aralıklarla. Yalancı kasılmalar dedikleri bu mu oluyo 🫠
Balbebek012 kubrakakrgl 40++ yım doğursam da rahatlasam bir yandan da doğur masam içimde kalsa havalar serinlese de öyle doğursam diyorum yavrum doğacak adana sıcağına düşecek 🥵🥵🥵 ve evet yalancı Sancı olabilir bende de sık sık olıyor
Kmelike1408 kubrakakrgl sizdemi ben gibisiniz ya 37+1 im agrim vardi gittim acile nst cektiler sanci cikmadi fakat doktor bebek hareketlerinde azalma var dedi onuda bu ara hasta oldugum icin surekli nst sirasnda oksurdum kaydi hep ondan diye dusunuyorum eve geldim eger hareketler azalir. Agrim cogalirsa buyuk hastaneye gidicem sizinde vajinada baski seklinde agri. Olup yurumenizde zorluk oluyomu?
lovecanim kubrakakrgl aynıyız ama adet sancısı değilde rahimde baskı hissediyorum aci var yürümede zorlanıyorum..
kubrakakrgl Balbebek012 eli kulağında desene🤰🏻 normal mi bekliyor doktor yoksa gün verdi mi sezaryen için
kubrakakrgl Tugrann-annesi0404 bende de birkaç gündür böyle, hiç özlemediğim o adet ağrısı gelip gidiyor hafiften😕😕
Tugrann-annesi0404 kubrakakrgl aynıyız gün olarak valla benimkinin gelmeye niyeti yok gibi sadece sıkı tekme ve yumruk atmaya başladı😂
Zeynomom Kmelike1408 bende aynıyım adet sancısı çekiyorum yalancı sancıymış yürünekte zorlanıyorum bazen çok baskı yapıyor aşağı doğru
kubrakakrgl Kmelike1408 baskı hissi de var belki de o agrıya sebep oluyor, sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum bi gidiyorum iki damla anca
Asel-61 37+1 bu gün gezerken vajinamda sürekli bıçak saplanması gibi ağrılar oldu ama bebek hareketli diye korkmadım inşallah bi sorun olmaz
kubrakakrgl Asel-61 hareketler devam ediyorsa korkmayın diyorlar genelde, hareketsizlik olursa doktora bildirmek önemli
Nazlpkts 38+6 dayım bende sadece bebek çok fazla toplaniyor ksiyor kendini yarın hastaneye gidicem kontrole.. Bakalım doktor ne diyecek bende normal doğum bekliyorum. Şu an öyle ilerliyor devler hastanesi takipliyim.
Kmelike1408 kubrakakrgl benmki gercek sanciymis aksamdan beri haztanedeyim sabah sezeryana. Alicaklar
1prensesannesi_ kubrakakrgl bnde 37+5 sürekli adet ağrısı gibi ağrı var bel ağrısı kasık ağrısı vajinamda batmalar oluyir sanırım sona doğru yaklaştık 🤗🥴
Sulegnlts kubrakakrgl 37+1 bende bebegim yan yatıyor baş aşagı dönmedi felaket bel ağrısı var ara ara kasık ağrısı da başladı bir an önce 20 gün geçsin istiyorum
kubrakakrgl Sulegnlts pozisyonu da ağrının bölgesini değiştiriyor demekki bu haftadan sonra döner inşallah