Damla6116 ne yalan söyleym yiyorum kola zaten hassas noktam çok canım istiyor bazen gün aşırı içtiğim oluyor ilk kızımdada hep kola isterdi canım içerdim şimdi 8 yaşında sıkıntı yaşamadm şükür şuanda içiyorm canımın istediğini yiyiyorm abartmaynca sorun olacağını düşünmüyorum