Leocuk19055 Aminebolat gerçekten öylede işte sanırım benim kötü anıma denk geldi ben kanamayla hastaneye gittim ve içeri alan olmadı orda başka doktora hemen kürtaj aldı ama gidenler hep memnun
Sibelnehir Cngzrs ya öyle mi, acaba bilginiz varmı odada mı hazırlıyorlar sezeryanda, belden uyuşturma ameliyathanede mi yapılıyor odada mı, birde sonda belden uyuştuktan sonra mı takılıyor
_tuuggcce_ Leocuk19055 10 günde bir çağırsa ödemezsiniz ama 15 günde bir olunca ödeme alıyorlar maalesef. Ya doktor değiştirin, ya da siz 5 gün erkenden gidin diğer türlü bence çok masrafa girilecek. Daha testler vs istenecek. Tabii durumunuzu bilmiyorum böyle konuşuyorum, siz daha iyi bilirsiniz
Leocuk19055 _tuuggcce_ inanın 10 günde geleyim diyorum hayır diyor 12. Günde çağırıyor değiştiricem zaten net karar verdim semavi hanıma gitmeyi düşünüyorum
_tuuggcce_ Leocuk19055 ben o hastaneye gitmiyorum ama yine de araştırın doktorunuzu 😊 en başta iyi bir doktor önemli tabii ki orası ayrı
Nesliihan95 Leocuk19055 yıllardır burdayım cihangir beyden memnun kalan tek kişi bile bilmiyorum, bence kesinlikle doktorunuzu değiştirin hakkınızda hayırlısı olsun
Beggg Bennomuyum ben bu kadına gebelik öncesi muayene için gitmiştim ne kan tahlili istemişti ne bir şey çok ilgisiz geldi bana ilk ve son gidişim olmuştu. Yanındaki asistanın suratsızlığı da cabası ayrıca😅
Bennomuyum Beggg bence tam tersi 😍 neredeyse her ay kan tahlililerime bakar ister ve özel hastanede pahalıya patlayacak olan seyleri sağlık ocağında da yaptırabilirsin illa burda yaptırmana gerek yok diye yardımcı da olur.Baska doktor olsa hastanede yaptırır mesela.Çok cana yakın ben sormadan herseyi anlatır.Sanki bir abla samimiyeti ile yaklaşıyor her muayenede🧿🧡
Beggg Bennomuyum bilmiyorum ben ilk muayenemde gittim ve bu yazdıklarımı yaşadım sonra da gitmedim zaten☺️
Nesliihan95 Cngzrs burcu hanım iyi fakat hastane kötü bebeklerin ciddi anlamda ihtiyacı olmasa bile devletten para almak için yoğun bakıma alıyorlar.
Cngzrs Nesliihan95 bence biraz doktor ile alakalı birşey o doktor müsade etmediği sürece kimse bebeğe bişey yapmaz dediğiniz gibide olabilir ama dediğim gibi hiç bı sıkıntı yasamadık
Leocuk19055 Nesliihan95 doktorum Cihangir bey değil Cemal gülseven yüzyıl 3,5 aylık hamileyim 6 kere muayene gittim ne 2 li tarama ne bebeğe bakma yok kalp atışı duydu bıraktı
Fatmali2207 Leocuk19055 merhaba Koray hocamı bende kendisine gidiyordum ama artık gitmeme kararı aldım
NisaSevgili Leocuk19055 ben Gebze’de oturmuyorum ama oturan arkadaşım Gebze yüzyılın yanında mevlüt akın azman diyr bir doktor var ona gidiyordu. Doğumu da onda yaptı. Klinik bu arada orası. Fiyatlardan vesaireden memnundu. Bi bakın isterseniz