Leocuk19055 Kızlar gittiğim doktordan memnun değilim lütfen özel hastanelerde memnun kaldığınız varsa fiyatlarıyla birlikte
Sibelnehir Leocuk19055 hangi doktora gidiyordunuz, ben merkez prime Burcu hanıma gidiyorum, kaç gündür bakıyorum yorum bulamadım kendisi ve hastane hakkında, şuana kadar memnunum
Birdadaskizi Leocuk19055 medikal park mine atlı. Cok memnunum ilk kızımdada ona gitmiştim muayanesi 950 tl galiba ben dpgum paketi aldım 25.000 e . Ayda bi kontrole gidiyorum
ebruedis Leocuk19055 Gebze medical park ömer talip turhana gidiyorum çok kibar aklında soru işareti bırakmayacak birisi muane 1050 sezaryen 15 bin normal 12 bin . Yeni zamlandı fiyatları . Ben çok memnunum kendisinden kuzenimide kendisine önermiştim doğumunuda orda yaptı o konudada memnun kaldık tavsiye ederim .
Leocuk19055 Sibelnehir yüzyıla da bir beyefendiye gidiyorum isim verip kötülemek istemiyorum iyi bir doktor fakat ben sanırım memnun kalamadım çünkü yorumları çok iyiydi
Cngzrs Sibelnehir Bende tanıdığım bir kaç kişide de hep burcu hanımla devam ettik kendi adıma konuşacak olursam bence çok çok iyi bı doktor
Beggg Bennomuyum ben bu kadına gebelik öncesi muayene için gitmiştim ne kan tahlili istemişti ne bir şey çok ilgisiz geldi bana ilk ve son gidişim olmuştu. Yanındaki asistanın suratsızlığı da cabası ayrıca😅
Leocuk19055 Hafza24 muayene ücreti doğum ücreti ne kadar kaç aylık hamilesiniz teşekkür ederim yorum içinde kafam öyle karışıkki cevremde özele giden de çok ama benim kadar böyle gereksiz doktora para veren yok hani test yapsa bişiler yapsa bebeğe ne biliyim risk görse bana söylese okeyim ama 1-2 dk muayene ve kalp atıyor güle güle
Leocuk19055 Ben Gebze yüzyıla gidiyorum doktorum 15 günde bir çağırıyor ayda bir bildiğim riskim yok öylesine çağırıyor bende ilk hamilelik bişeyler yapacak sanıyorum gidiyorum geçen 12+5 gittim ve hiç bişeyine bakamdan 15 gün sonra yine bakalım dedi 14+5 direk 4 lü tarama yapıcak bu işler kimsede böyle gitmemiş neden direk 4lü risk görmedi bişey bakamdı madem niye çağırdı 4 haftalık gittim 6 haftalık gittim 8 haftalık gittim hepsinde muayene ödedim gereksiz di bence
_tuuggcce_ Leocuk19055 10 günde bir çağırsa ödemezsiniz ama 15 günde bir olunca ödeme alıyorlar maalesef. Ya doktor değiştirin, ya da siz 5 gün erkenden gidin diğer türlü bence çok masrafa girilecek. Daha testler vs istenecek. Tabii durumunuzu bilmiyorum böyle konuşuyorum, siz daha iyi bilirsiniz
Fatmali2207 Leocuk19055 merhaba Koray hocamı bende kendisine gidiyordum ama artık gitmeme kararı aldım
Nesliihan95 Cngzrs burcu hanım iyi fakat hastane kötü bebeklerin ciddi anlamda ihtiyacı olmasa bile devletten para almak için yoğun bakıma alıyorlar.
Leocuk19055 Melekecre ona gittim zamanında beyefendi çok iyi ilgisi fakat bana birşeyin yok hastalığın yok dedi sonradan ameliyat oldum başka bir doktora ve olmasam şuan hamile kalamazdım:) Şafak beyden öyle çok memnunum ki karşılaştırmak asla istemem kimseyi ama gittiğine üzüldüğüm bir doktor
Aminebolat Melekecre kesinlikle koray bey muhteşem ilk oğlumun konturollerine doğumunu onda yaptım kızımıda onda yapacağım inşallah
Leocuk19055 Birdadaskizi çok teşekkür ederim gerçekten herkes her ay kontrole giderken ben ayda 2 defa gidiyorum 😁😁😁 anlıyamadım
Ozlemzeynep Birdadaskizi merhaba ilk bebegimde mine hanima gitmiştim o zaman medardaydi çokta memnundum doğumu da onunla yapmıştım şimdi tekrsr hamile olduğumu öğrendim doğum paketinin içinde neler var acaba öğrenebilir miyim
Cngzrs Sibelnehir Kuzenim ve yine tanıdığım bı kişi yaptı bı sıkıntı bı sorun yaşamadılar herşey normaldi
Sibelnehir Cngzrs ya öyle mi, acaba bilginiz varmı odada mı hazırlıyorlar sezeryanda, belden uyuşturma ameliyathanede mi yapılıyor odada mı, birde sonda belden uyuştuktan sonra mı takılıyor
Leocuk19055 Aminebolat gerçekten öylede işte sanırım benim kötü anıma denk geldi ben kanamayla hastaneye gittim ve içeri alan olmadı orda başka doktora hemen kürtaj aldı ama gidenler hep memnun