Guliguli umut123_ birkac gun once gittim cok memnunum bilgili bir doktor cok sakin bir yapisi var en son fiyati 1500 du birkac gun once
umut123_ Guliguli bugün 1700₺ dediler 🤷🏻♀️ her yer pahalıydı mecbur vericez bu ücretleri 😔 teşekkür ederim umarım bende memnun kalırım içim rahatladı biraz
Cigdemevsen Ben Mehmet Şimşeğe gittim riskli gebelikte serklaj dikiş attı ilgisinden bilgisinden çok memnun kaldım 1 ay öncede doğum yaptım.
umut123_ Cigdemevsen ya çok sevindim şu an umarım bizim de kontrolümüz iyi geçer, hayırlı olsun sizede sağlıkla büyütün
Masquenadaaa umut123_ çok pahalanmış gerçekten. Harika bi doktor ama bu kadar yüksek ücretli olması üzücü
umut123_ Masquenadaaa kesinlikle öyle kuyumcuya gider gibi gidiyoruz doktorlara artık. 3 ayda bir zam geliyor doğursak bir dert doğurmasak bir dert. Allahım hiç durumu olmayanlara yardım etsin
umut123_ NewbieMommy canım ben Mehmet bey ile detaylı ultrason randevuma gittim gayet güzel ilgilendi. 20 dk kadar muayene sürdü. Doktoru da çok sevdim. Sekreterin numarasını atayım istersen arayıp randevu sorabilirsin. Fiyatta nakit verirsen yardımcı oluyorlar
NewbieMommy umut123_ aa çok sevindim içine sinmesiinee 😊 numarası var canım teşekkür ederim benim ekimin 2.haftasına falan denk geliyor biraz zaman geçsin bende mehmet şimşekden alacağım randevuyu şuan öyle gözüküyor ☺️
Sevim__ Dediğiniz işlemi bilmiyorum yaptırmadım perinataloji sormuşsunuz perinatoloji doktoru işlem hakkında bilgim yok :)
NewbieMommy umut123_ canım nerhaba sana birşey soracağım mehmet bey bebeğin ultrason görüntüsü cd falan veriyor mu?