umut123_ merhaba, ben de 3 hafta önce Mehmet Şimşek’e gittim 22. Hafta detaylı ultrason için, kendi kadın doğum doktorum tavsiye etti. Ben çok memnun kaldım, hem bilgili, hem işini iyi yapan hem de sizinle iletişim kuran bir doktor. Detaylı ultrason sonunda size birçok fotoğraf gönderiyor e mail ile ve kocaman bir fotoğraf veriyor bebeğinizin yüzünü gösteren. Mehmet Bey’i ben daha önceden de duymuştum başka arkadaşlarımdan bu nedenle içiniz rahat olsun. Mehmet Bey prof olduğu için muayene ücretleri yüksek fakat bu önemli bir kontrol. Yabana atmamak lazım.